آبشار دودن آنتالیا
نوشته شده توسط : mary

تور آنتالیا آبشار دودن

 

آبشار دودن آنتالیا یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. این آبشار در 28 کیلومتری جاده قدیم شهر توریستی آنتالیا قرار گرفته است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان به نام های پینارباشی و گوزلر سرچشمه گرفته است که در منطقه کیرک آنتالیا می باشند. این دو چشمه زیبا در یک منطقه به هم می رسند و یکی می شوند و آبشار دودن را تشکیل می دهند.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

این آبشار مسافتی به طول 14 کیلومتر را در زیرزمین طی می کند و بعد در گودال وارساک روی زمین جاری می شود و مجددا پس از طی کردن یک مسات کوتاه در طرف دیگر گودال به اعماق زمین می رود. آبی که در گودال وارساک به اعماق زمین نفوذ میکند پس طی تقریبا دو کیلومتر در آبریز آبشار از دل زمین بیرون امده و آبشار فوق العاده زیبای دودن را بوجود آورده است.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

آبی که از این آبشار روانه می شود پس از طی کردن 9 کیلومتر در شهر آنتالیا وارد دریای نیلگون مدیترانه میشود. به مسافران عزیز تور آنتالیا اردیبهشت 94 پیشنهاد می کنیم که حتما از این آبشار زیبا دیدن نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

تور آنتالیا آبشار دودن





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آبشار دودن آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: